poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pieczemy ciasteczka...

Kiedy nuda doskwiera nawet mimo diety pieczemy ciastka. Są proste i niedrogie ( jak przystało na studencki portfel). Pomysł na ciasteczka zapożyczony dawno temu od kochanej Julitki (pozdrawiam !). Wykonanie ich zajmuje 15 min , a w dodatku nie trzeba używać miksera. Zachęcam do wypróbowania przepisu.

Ze szklanką mleka są naprawdę przeeeeprzyszne !


Składniki:
- pół margaryny
- 4 łyżki cukru
- 1 łyżeczka sody
- 3 łyżki mleka
- 1 jajko
- 2 szklanki mąki
- cukier wanilinowy
- pół tabliczki czekolady

Roztopioną i wystudzoną margarynę mieszamy z resztą składników. Z gotowego ciasta formujemy małe kuleczki i układamy na posmarowanej tłuszczem blaszcze. Lekko spłaszczamy kulki i wkładamy blachę do nagrzanego piekarnika. Pieczemy około 20 minut w temperaturze 190 stopni. 

Smacznego!

A tu filmik z przebiegu pracy: 


P o z d r a w i a m !

18 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie wyglądają! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam.. wyglądają cudownie ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na NOWY POST ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj ;>
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciastka, mi niestety zawsze wychodzą skamieniałe :D
    Pozdrawiam
    Aneta
    frrom whatsmylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo mega ciasteczka ;3 teraz w domu mam ciasto drozdzowe ;d heu heu :D Pycha
    Framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz zrpawisz mi ogromna radosc !!!
    'Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm jakie apetyczne :3
    Meg.

    OdpowiedzUsuń
  8. oO dziękuję za pozdrowienia:)) czuję się wyróżniona:D świetnie wyszły Ci te ciasteczka:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądają, zjadłabym je wszystkie na raz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może wypróbuje przepis ; 33
    Fajny blog i ciekawe notki : >
    Pozdrawiam :D
    + zapraszam do siebie : 333
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na to samo ; 33

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba twój blog ;)
    z przepisu na pewno skorzystam ;)
    zapraszam do mnie i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny przepis, na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepis wykorzystam, a ja zapraszam do siebie :)

    http://www.makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń