poniedziałek, 25 lutego 2013

Projekt denko + kilka nowości ... PIELĘGNACJA

Korzystając z wolnej chwili chciałabym podzielić się moimi ostatnimi kosmetyczno - pielęgnacyjnymi ulubieńcami. Są to produkty zarówno zużyte jak i nowości, których używam.

Na pierwszy ogień opowiem o produktach do włosów , których używam już od kilku dobrych miesięcy. Są to:
- szampon do włosów nawilżająco - regenerujący do włosów suchych i zniszczonych z miodem i proteinami jedwabiu firmy Joanna z apteczki babuni. Według mnie szampon sprawdza się znakomicie. Dobrze się pieni i  ma lekką formułę dzięki czemu nie obciąża włosów, a co najlepsze jest do kupienia w korzystnej cenie bo za 300 ml zapłaciłam tylko 5,50 zł w osiedlowej drogerii, ale widziałam go na promocji w Rossmannie w takiej samej cenie. Produkt godny polecenia.
Moja ocena 5/5. Cena : 5,50zł

- odżywka do włosów farbowanych i z pasemkami firmy elisse (kupiona w Biedronce za 4,99 zł). Szału na włosach nie ma, ale używam jej bo pomaga w rozczesywaniu włosów po myciu.
 Moja ocena 3/5. Cena :4,99zł



Produkty do twarzy:

- krem brązujący firmy Ziaja to mój ulubieniec. Używam go zazwyczaj na noc i już po kilku nałożeniach ( zazwyczaj po 3) widać efekty na mojej twarzy. Skóra jest jakby muśnięta słońcem. Nie ma tłustej konsystencji i szybko się wchłania. Rewelacyjny produkt.
Moja ocena 5/5. Cena: ok. 10 zł

- krem opalizujący (rozświetlający) do cery suchej i normalnej firmy Ziaja . Kupiony przeze mnie przez przypadek, gdy chciałam kupić ten brązujący pomyliłam pudełka. Nie zachwycił mnie w żaden sposób. Na twarzy nie zauważyłam żadnego efektu. Z pewnością nie kupie więcej tego produktu. Używałam go na dzień, pod makijaż gdzie sprawdzał się przywozicie.
Moja ocena 1/5. Cena : ok. 8 zł


- krem pod oczy firmy AA. To jedyny nawilżający a nie przeciwzmarszczkowy krem pod oczy jaki znalazłam w drogerii. Nakładany dwa razy dziennie spełniał dobrze swoje zadanie. Myślę , że jeszcze kiedyś skuszę się na niego.
Moja ocena 4/5. Cena : ok.12 zł

- płyn micelarny Perfecta.  Moim zdaniem jeden z lepszych płynów micelarnych na rynku. Nie podrażnia oczu, nie zostawia tłustego filmu na twarzy, zmywa makijaż , a to przecież jego główne zadanie. Często wracam do tego produktu, szczególnie gdy znajdę go na promocji.
Moja ocena 5/5. Cena : ok. 10-12zł


- krem ochronny bambino. Wszystkim doskonale znany. Używałam go podczas niższych temperatur. Kładąc grubszą warstwę tego kremu na noc, rano budziłam się z super nawilżoną cerą. Świetny produkt. Sprawdzi się prawdopodobnie do każdego typu cery.
Moja ocena 5/5. Cena : ok.4 zł
 

Teraz czas na kilka nowości, bo przecież zdenkowane produkty trzeba czymś zastąpić, a to najlepsza okazja by wybrać się na zakupy. 
A moje nowości to:

- żel do powiek i pod oczy firmy Floslek, kupiony w aptece za 6,50 zł. Zastąpi krem pod oczy Lirene. Zobaczymy jak się sprawdzi. 

- mleczko do ciała firmy Eveline intensywnie nawilżające do skóry bardzo suchej za 12zł


- żel pod prysznic firmy Isana, kupiony na promocji w Rossmannie za 2,99zł. o zapachu melona i gruszki.

- płyn micelarny do demakijażu z Biedronki za 4,99zł.


Mam nadzieję że wszystkie nowe produkty sprawdzą się i będę z nich zadowolona.
A tymczasem ...

Pozdrawiam !


1 komentarz:

  1. Z żelem pod oczy z Flosleka się nie rozstaję. Używam tego, co pokazałaś i jestem baaardzo zadowolona.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń